Ken je kern – doe de test!
Oké, je hebt met je bedrijf groei doorgemaakt, super! Maar hoe staat het met de verbinding van je kern(waarden) en komt dit tot uiting in de marketing naar je klanten toe? Weten jouw werknemers én jouw klanten wat de kern of wat de kernwaarden zijn? Test het maar eens met deze vragen:
- Waarom bestaat jouw organisatie?
- Welke waarde levert jouw organisatie?
- Voor wie bestaat de organisatie?
- Welk toekomstperspectief kent de organisatie?
- Zie je bovenstaand terug in de visuele beelden en de marketingmiddelen?
Alles hangt samen
Wij zijn van mening dat zonder duidelijk te hebben wat de kern van jouw bedrijf is, het moeilijk is om te bepalen welke marketinguitingen je moet inzetten om tot een duurzame organisatie te komen. Wanneer je 1 marketingactie inzet en de rest niet, dan komt dat eigenlijk wat ‘leeg’ over. Ook jouw medewerkers en klanten zullen dit door hebben en haken langzaamaan af. En helaas zien we dit maar al te vaak in de praktijk. Er is de afgelopen tijd toch een gat ontstaan in de kern van organisaties en de uitvoering in de dagelijkse praktijk.
Ons advies? Ga hiermee aan de slag! Het is nooit te laat om het gat te dichten. Wil je weten hoe wij je hiermee kunnen helpen? Neem dan contact met ons op. Maar pas op, onze inzichten zijn verrijkend en ons enthousiasme is aanstekelijk.
Alles in 1 lijn naar buiten
De afgelopen jaren hebben veel organisaties de bedrijfsvoering aan moeten passen door de ontwikkelingen van de pandemie. Het reactief reageren is in tijden van nood zeer bruikbaar maar hierdoor komen organisaties in de knel met de kern van hun bestaan. In de innoverende wereld die dagelijks groeit en ontwikkeld is het van levensbelang om vanuit de kern te groeien en dit door te laten sijpelen in de gehele organisatie naar je medewerkers én in de marketing naar klanten. Door jouw marketing uitingen van de kern in één lijn door te voeren creëer je een professionele en betrouwbare uitstraling.
Ben jij een organisatie die veel waarde hechten aan dat alles goed in 1 lijn naar buiten gebracht wordt. Neem dan contact met ons op en plan een kennismakingsgesprek.